Na wizytówce firmowej pownny się znaleź takie podstawowe informacje jak:
- imię i nazwisko + funkcja
- logo firmy
- adres
- telefony
- fax
- adres e-mail
- adres www
dodatkowo można umieścić:
- nr konta
- NIP
- Regon
Na wizytówce dwustronnej można dodatkowo umieścić krótką informację o ofercie firmy. Trzeba tylko pamiętać, że wizytówka to nie ulotka i nie można przesadzać z ilością tekstu. Zbyt dużo informacji spowoduje, że oferta może być nieczytelna bo trzeba będzie zmniejszyć czcionkę aby wszystko się zmieściło.
Naprawdę świetnie napisane. Pozdrawiam.
OdpowiedzUsuńOczywiści to są takie dane, które są wręcz niezbędne jeśli chodzi o sam wizytówkę. Ja jeszcze czytałem o wizytówkach w https://portalclassic.pl/marketing/5-rzeczy-o-ktorych-warto-pamietac-przy-projektowaniu-wizytowki/mgbe_uwnf i jestem zdania, że jak najbardziej należy pamiętać o kilku podstawowych kwestiach jeśli projektujemy wizytówkę.
OdpowiedzUsuń